کودک

فروش اسباب بازی و عروسک پولیشی فراتر از انتظار

هر کودک اسباب بازی مورد علاقه ی خاصی دارد. این اسباب بازی هر چه که باشد در بازی ها همراه کودک است و تصورات کودک را سیراب می کند و نقش بسزایی در روحیات او دارد.

اسباب بازی های امروزه بسیار متنوع هستند اما هنوز هم کودکان یک اسباب بازی را به عنوان اصلی ترین اسباب بازی ای که به آن علاقه زیادی دارند و همیشه همراهشان است می شناسند. مثلا عروسکی که به عنوان دوست کودک هیچ وقت از او جدا نمی شود. دوستی که کودک با آن حرف می زند، کسی که همیشه به حرفهای کودک گوش می دهد و هرجا کودک می رود همراه اوست.

بی تردید خیلی از کودکان برای این نوع از ارتباط با اسباب بازی هایشان حیوانات عروسکی را انتخاب می کنند. خرس ها، سگ ها، خرگوش ها و سایر حیوانات و عروسک پولیشی و نرم و سبک و زیبا به بهترین دوست کودک تبدیل می گردند.

دلیل علاقه مندی کودکان به  عروسک پولیشی نرم بودن آن است و اینکه بدنِ راحتی دارند، که کودک از به دست گرفتن و بغل کردن آنها لذت زیادی می برد.

با استفاده از این عروسک ها، کودکان احساساتی را ابراز می کنند که نمی توانند با کلمات بیان کنند. کودکان با بازی کردن یاد می گیرند و اسباب بازی ها ابزاری هستند که امکان درک دنیا را برای کودک فراهم می کنند. اسباب بازی هایی مانند عروسک پولیشی به کودک احساسِ بودن می دهند و به او کمک می کنند که احساسات پیچیده ی خود را کشف کند.

آموزش جدا شدن از والدین به کمک عروسک :

یکی از ترس های اصلی کودکان، ترس از جدا شدن از والدین شان می باشد. این عروسک ها، تا حد زیادی این ترس ها را در کودک کاهش می دهند. به کودک اجازه بدهید تا با عروسکش چندین بار در روز و در زمان های ١٠ الی ١۵ دقیقه ای بازی کند. این کار عزت نفس کودک را افزایش می دهد. همچنین لمس کردن و احساس کردن این عروسک ها استرس کودک را کاهش می دهد و فشار خون کودک را تنظیم می کند و باعث ترشح هورمون های تسکین دهنده می شود. در نهایت بازی کردن با این عروسک پولیشی باعث ایجاد احساس آرامش، امنیت و راحتی در کودک می شود. با استفاده از این عروسک ها می توانید بازی هایی را انجام دهید و در آن جدا شدن عروسک از کودک را تمرین کنید.

یادگیری مهارت های جدید به کمک عروسک :

عروسک پسرانه

بازی کردن با عروسک  پولیشی باعث می شود کودکان مهارت هایی که یاد گرفته اند را تمرین کنند. زمان آموزش مسواک زدن و یا لباس پوشیدن مستقلانه می توانید از کودک بخواهید که به عروسکش نشان دهد که باید چگونه این کار را انجام دهد. کودکان نوپا عاشق نقش بازی کردن هستند. دلیل علاقه ی آنها به بازی کردن نقش ها این است که کودک در نقش بازی کردن نقش یک بزرگسال را به عهده میگیرد و کاری را انجام می دهد که بزرگتر ها می کنند و این برای کودکان بسیار لذت بخش است. بازی نقش یک نقطه ی کلیدی در رشد کودکان است چرا که به کودک این امکان را می دهد که دنیایی که در آن زندگی می کند را به وسیله ی بازی درک کند.

یادگیری بیان کردنِ خود:

کودکان دو یا سه ساله خیلی زود احساس شکست می کنند و یا پرخاشگری می کنند. دلیل اینکه این کودکان احساساتشان را – از هر نوعی باشد – به شدت و به سرعت بروز می دهند این است که نمی دانند احساسات خود را چگونه به درستی بروز بدهند و نمی توانند هیجانات خود را مدیریت کنند.

وقتی کودکان نقش بزرگسالان را بازی می کنند یاد میگیرند که چگونه احساسات خود را را کنترل کنند و این به آنها اجازه می دهد که با احساسات خود ارتباط برقرار کنند.

شما می توانید با استفاده از عروسک  پولیشی – که حالا بهترین دوست کودکتان است – نمایش هایی را بازی کنید و کنترل احساسات را تمرین کنید. اگر وقتی شما از خانه بیرون می روید و یا کودک را به مهد کودک می برید کودک برای جدا شدن از شما گریه  و بی قراری می کند، می توانید در خانه و وقتی که کودک سرحال و آرام است با استفاده از عروسک کودک نمایشی در این زمینه بازی کنید.

وانمود کنید که شما مادر عروسک هستید و می خواهید او را به مهد کودک ببرید و او گریه می کند: از عروسک بپرسید: ” چی شده عزیزم چرا گریه می کنی؟”  حالا از کودکتان بخواهید که به جای عروسک پاسخ بدهد: ” تو فکر می کنی چرا گریه می کنه؟”  و به همین صورت گفتگو را ادامه بدهید تا کودک احساسات خود را بیان کند و یا اگر مشکل خاصی در مهد کودک دارد ابراز کند تا شما بتوانید رسیدگی بهتری به شرایط او داشته باشید.

بگذارید کودک احساساتش را بیان کند. در جواب اینکه می گوید:” می ترسم!” هرگز نگویید “ترس نداره که!” چیزی که کودک احساس می کند ترس است! بنابراین بگذارید احساساتش را به گوش شما برساند.

یادگیری اجتماعی شدن به همراه عروسک پولیشی :

عروسک حیوانات
عروسک  پولیشی به کودکان امکان تمرین مهارت های اجتماعی شان را می دهند. شما والدین هم می توانید از این اسباب بازی ها برای آموزش و تمرین بعضی مهارت ها مانند به نوبت کاری را انجام دادن(مهارت نوبت گیری)، ابراز احساسات و تقسیم وسایل با دیگران استفاده کنید. با کودک وارد بازی شوید و وانمود کنید که در یک جشن تولد هستید و عروسک پولیشی فرزند شما، و دختر/پسرتان هم یکی از میهمانانِ آن جشن است. خرس کوچولو به میهمانان سلام می کند، با بچه ها بازی های مختلف می کند.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “فروش اسباب بازی و عروسک پولیشی فراتر از انتظار

  1. گروه ماز گفت:

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

  2. skinhair.ir گفت:

    سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل
    داشت.ممنون

  3. سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  4. سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.