کودک

عروسک کیک تولد یا فیگور شخصیت کارتونی

عروسک کیک تولد فیگور شخصیت کارتونی

عروسک کیک تولد یا فیگور شخصیت های کارتونی
عروسک کیک تولد فیگور شخصیت های کارتونی
فیگور ها نوعی از اسباب بازی های عروسکی هستند که برخی فیگور ها را به عنوان آدمک نیز میشناسند . این روزها فیگور ها نقش بسیار مهمی در جشن های تولد که با تم شخصیت های کارتونی مورد علاقه فرزندان گره خورده است بازی میکنند .
فیگور شخصیت های کارتونی برای کیک تولد تکمیل کننده تزیینات تم تولد و از جزییات بسیار خاص و زیبای مجالس تولد کودکان و خردسالان است . همچنین از فیگور شخصیت های کارتون به عنوان گیفت نیز برای سایر مهمانان استفاده میشود .
نوع و جنس فیگور های شخصیت کارتونی به دلیل استفاده برای کودکان و قرار دادن برروی کیک از لحاظ بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است که شاید بدلیل صرفه جویی اقتصادی در تهیه عروسک کیک تولد این مهم مورد توجه خاصی قرار نگیرد .
فیگور های مرغوب و مارکدار معمولا از مواد پلاستیکی نو و غیر بازیافتی تهیه و با رنگهای استاندارد و غیر سمی رنگامیزی میشوند و این نکته در همه فیگورهای موجود در بازار صدق نمیکند .
اصولا فروش و تهیه فیگور ها موضوعی است که در دسته بندی اسباب بازیها قرار میگیرد و تشخیص کیفیت آن از عهده سایر اصناف مرتبط با موضوع لوازم تولد خارج است .
عروسک کیک تولد یا همان فیگور های شخصیت کارتونی در مجموعه ای از چندین شخصیت اصلی یک انیمیشن یا فیلم ارایه میشود که استفاده ار آنها نه تنها رنگ و نمایی متفاوت به کیک و مراسم میدهد بلکه به عنوان یک یادگاری از مراسم دوست داشتنی عزیزان شما در ویترین و دکور آنها از جایگاه ویژه ای برخوردار میشود که قطعا به علت دوام بالا این کالا تا بزرگسالی به همراهشون خواهد بود .
کودکی زیباترین اتفاق ناخواسته زندگی است که نقاط روشن و شاد بسیاری دارد که در بزرگسالی نقش مهمی بازی میکند . عکسها و اسباب بازیها بهترین یاد آور انها در آینده کودکان ما خواهد بود . در انتخاب اسباب بازیها دقت بیشتری به خرج دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.