کودک

عروسکهای زنده genpets

genpets  نام تجاری محصولی از شرکت بیو تکنولوژی بنام bio-genica   می باشد .

این موجود زنده در سال ۱۹۹۷ در ازمایشگاه تولید شد  و در سال ۲۰۰۳ با بهره گیری از تکنولوژی جدید آن سال بنام Zygote micro injection  از ترکیب DNA  انسان با خرگوش و چند حیوان دیگر تکمیل گردید .

این محصول یک موجود کامل زنده است که مراحل رشد و تکامل ان در داخل بسته بندی های پلاستیکی صورت میگیرد و با بهره گیری از ژنوم موش خرما به خواب زمستانی رفته است . در حالیکه در داخل بسته قرار دارد دارای ضربان قلب پایین و تنفس میباشد که تغذیه آن قبل از خروج از بسته بوسیله پکیج محافظتی تعبیه شده در بسته تامین میشود .

genpets  دارای گردش خون , استخوان , مغز  , دستگاه گوارش و سایر اعضا یک حیوان میباشد .

سوالات متداولی که در مورد genpets  مطرح میشود

 

آیا genpets یک موجود زنده است ؟ چگونه؟

بله کاملا زنده است و دارای خون و عضله و سایر اعضا جانوری میباشد زیست این موجود شبیه به یک نوزاد میباشد و امید جاگزین مناسبی بجای حیوانات خانگی باشد . بدلیل نیاز به مراقبتهای کمتر و فعالیتهای کنترل شده این موجود میتئاند جایگزین مناسبی باشد . genpets  مانند هر جانور زنده ای غذا میخورد دفع میکند و حتی اگر زخمی شود خونریزی میکند .

آیا احساس درد میکند ؟

بله احساس درد و رنج میکند ولی صداهای تولید شده از این موجود بسیار ضعیف و محدود است

  • آیا میتوان انرا تنها رها کرد . ؟مثلا در موقع مسافرت  یا ترک منزل
  • بله این محصول نیازی به رسیدگی روزمره ندارد حرکات محدودی دارد و بوسیله پکیج ارایه شده توسط سازنده میتواند تا یک هفته بدون نیاز به تغذیه ادامه حیات دهد
  • آیا حرکات و اخلاق و روحیات خاصی دارد ؟
  • این محصولی در هفت شخصیت در حال حاضر قابل ارایه میباشد شخصیتهایی مانند باهوش. بدجنس . بازیگوش . مودب و اجتماعی و .. که تفاوت رنگهای آن معرف این حالت است . حرکات محدودی دارد و بیشتر آن مانند نوزادان میباشد .
  • آیا صاحب خود را شناسایی میکند ؟
  • بله  . genpet  حدود ۲۰ دقیقه پس از خروج  از بسته بندی چشمهایش را باز میکند و به صاحب خود خو میگیرد . آنرا شناسایی میکند و مانند یه نئزاد متولد شده در کنارآن واکنش نشان میدهد .
  • آیا غذا میخورد ؟ و مدفوع دارد ؟
  • genpet  بوسیله غذاهای تهیه شده توسط سازنده که سرمی مخلوط از پروتیین های خاص و ویتامین میباشد هفته ای یکبار نیاز به تغذیه دارد و مدفوع بسیار مختصری نیز تولید میکند . تغذیه به غیر از غذای مخصوص برایش میتواند کشنده باشد .
  • چقدر عمر میکند ؟
  • genpets  در دو حالت عمر یکسال و  سه سال قابل ارایه میباشد.
  • پاسخ سازنده در خصوص اینکه آیا تولید این موجود دخالت در خلقت میباشد جالب است
  • او میگوید این اولین باری نیست که انسان مبادرت به تولید موجودات زنده  و یا ترکیب آنها خارج از اصول تولید مثل کرده است . نمونه های قدیمیتر از آن در سگهای خانگی مانند پودل و گربه های متنوع . پرندگان و با حتی حیوانات خدمتکار و بارکش به چشم میخورد .

3 دیدگاه در “عروسکهای زنده genpets

  1. مهدی گفت:

    خیلی بی رحمانه است استفاده و تولید این عروسکها. جنایت است.

  2. مینا گفت:

    منم میخام…از کجا باید خرید؟

  3. محیا گفت:

    نه بنظر من اصلنم بی رحمانه نیست بلکه خیلی هم جایگزین خوبی برای تمم حیوانات خانگی است .
    من یه سوال دارم این جور عروسکا را میتوان در کجای شهر تهران مشاهده و خرید نمود؟
    من هر چیزی برای نتیجه ی این جستجو در ایترنت میزنم چیزی نمیارد و فقط کلمه ی فروش در اسباب بازی های لوکس تهران را می آورد. لطفا زود تر راهنمایی کنید .چون قصد خرید دارم.
    قیمت آن را هم بفرمایید.
    باتشکر از سایت خوبتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.